marți, 27 septembrie 2016

megahost.ro - o alternativă bună de hosting

Sunt la curent cu tot ceea ce înseamnă hostingul. E drept, am avut de-a face cu multe firme de hosting, unele mai bune ca altele. Sau mai slabe.
Unii profita de naivitatea oamenilor, altii aleg sa ofere calitate. O situație neplăcută am avut-o de curând.

Personal, îmi place să aleg hosting-ul pe perioade mai lungi. De exemplu, dacă ați fost atenți la ofertele de găzduire probabil că ați observat faptul că dacă luați pe o perioadă de 1 an sau chiar mai mult aveți șansa să obțineți un preț mai bun.
Știind că am proiecte mai mari, am fost și client de cursă lungă. Practic, oriunde am luat hosting, am ales să îmi cumpăr pe o perioadă tot mai mare.
E simplu, din punctul meu de vedere, avantajele sunt multiple:

  • preț mai mic
  • colaborare de lungă durată
  • stabilitate în servicii - mă refer la faptul că nu stau toată ziua să am grija facturii, să mă mut mereu cu găzduirea
O relație ok, de durată spre să fie și cea cu megahost. Nu am știut de ei până acum, am aflat de curând. Totuși, prețurile și oamenii de acolo îmi dau încredere că totul va fi bine.
Mi-ar plăcea să îmi lăsați în comentarii păreri despre aceștia, dacă v-au lăsat impresie bună, dacă lucrați sau nu cu ei. Sau, dacă urmează să lucrați, evident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu