marți, 27 septembrie 2016

De ce nu avem atat de multe calculatoare cu Windows 10

Windows 10 este un sistem de operare din ce în ce mai stabil. Îmi place de el, cred că va fi un sistem ok, reușit.
Deja sunt 400 de milioane de oameni ce folosesc noul sistem de operare. Este un lucru interesant. Eu unul nu mă așteptam ca lumea să îl adopte atât de repede.
E drept, mă gândesc că sunt persoane ce nu au firme. Eu zic că este o mare problemă ca firmele să adopte noul sistem de operare pentru că nu doar acesta este problema.
De exemplu, înca mai sunt calculatoare cu Windows XP. Marea problema a acestora sunt licențele.
Mai ales dacă sunt de la firme mari.
Cel mai probabil calculatoarele de firma au nevoie de mai mult de atat. Au nevoie de o licenta pentru Office, o licenta pentru programele lor.
Gândiți-vă la cei care fac proiectare. Vă dați seama cât costă acele licențe?
Asta este una dintre marile chestii care ne fac să n-avem foarte multe calculatoare ce au folosesc Windows 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu