luni, 10 februarie 2014

Blogger - platforma decenta

Incepe sa imi placa Blogger. Am inceput blogging-ul pe Worpdress, am ales din start sa ma joc cu un core in care am controlul direct, sa pot modifica orice doresc eu.
Am vrut sa invat PHP si alte limbaje de programare, dar n-a fost sa fie.
Inca nu am reusit sa zic stop la jobul actual si sa ma apuc serios de invatat. Intotdeauna am lasat pe maine.
Revenind la blogger, interfata este tot mai prietenoasa, este o placere sa scrii articole de aici.
Nu stiu cat de ok mai este din punct de vedere SEO, dar avand in vedere ca este un produs Google, cred ca au tot interesul sa-i dea un buzz. Probabil ca un procent mic, de 1,2% conteaza.
Un alt buzz pe care l-am observat este ca Google a inceput sa interpreteze mai bine forumurile.
Nu stiu cat de mult oamenii mai vor forumuri, sa stea sa se inregistreze, sa nu fie conectati.
Anul asta se anunta unul important pentru Google, vor sa lase cuvintele cheie in urma si cautarile sa se faca total diferit.
Vom vedea cum se va adapta lumea.
Revenind la Blogger, este o platforma decenta, care merita luata in serios, mai ales de cei incepatori in domeniul acesta.
In plus, conectarea cu reteaua de socializare Google+ este interesanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu